• ۱۳۹۷ دوشنبه ۲ مهر
  • اِلأِثنين ١٣ محرم ١٤٤۰
  • Monday, September 24, 2018
کلیدواژه: 45740
تاریخ انتشار:۱۳۹۶ سه شنبه ۱۰ مرداد، ساعت 10:36
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۶/۵/۱۰

نظام پیشنهادات و رسیدگی به شکایات


جهت رسیدگی به شکایات مراجعین در بیمارستان شهدا شوشتر به شرح ذیل عمل می شود:


1- مراجعین در صورت وجود هرگونه انتقاد ، پیشنهاد ، شکایت و یا احیانا تقدیر می توانند در شیفت کاری صبح (ساعت
7.30 الی 14)  به دفتر رسیدگی به شکایات بیمارستان واقع در طبقه همکف ، واحد طب کار جناب آقای سوسنی مراجعه
نموده و مطالب خود را جهت بررسی شفاها یا و کتباً ارائه نمایند .


2 - در ساعات غیراداری می توانند به سوپروایزر هر شیفت در دفتر پرستاری مراجعه نمایند و مطالب و مشکلات خود را
شفاهی یا کتبی عنوان نمایند.


3-  در صورت بستری در بخش های مختلف بیمارستان فرم های رسیدگی به شکایات از سوی منشی هر بخش ارائه
میگردد . در صورت تمایل فرم ها را تکمیل و در صندوق موجود در راهروی بخش مرب وطه بیاندازند .


4 - شماره تلفن و آدرس مراجعین ( درصورت تمایل ) اخذ خواهد شد بنا به اولویت موارد بررسی و با مراجعین تماس
گرفته خواهد شد . نظرات ، پیشنهادات و انتقادات پس از بررسی کامل درکمیته های بیمارستا نی و جلسات مدیریتی جهت
اصلاح عملکرد و بهبود کیفیت فعالیتهای بیمارستانی وهمچنین خدمت رسانی بهتر و عادلانه تر اعمال خواهند گردید .

 

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 0 نظر
captcha
Page Generated in 4/0006 sec